sâmbătă, 4 septembrie 2010

Pentru tine...

Desi Mos Ene ma desmiarda, ma bucur ca am puterea sa-i rezist... eu nu vreau sa dorm, dar... intre noi, obosita doarme tacerea.
In propriul ei început... TACEREA s-a asternut ca o cortina intre noi, in spatele careia ne-am retras cu propriile noastre tristeti. Aici am ales sa abandonam totul, absolut totul, in afara de trairile noastre. Asezati fata in fata cu tacerea, este ca si cum am picta impreuna la acelasi tablou, pictand fiecare din suferinta celuilalt... fara sa stim macar schita dupa care sa pictam...

If I should stay,
I would only be in your way.
So I'll go, but I know
I'll think of you ev'ry step of the way.


In aceasta Vara am cunoscut o altfel de vraja a cuvintelor... a cuvintelor simple cu inteles deosebit care nu sunt decat tot un fel de marturisiri, am cunoscut betia tacerii, a miscarilor, a ingaduintei de a respira sub o privire, invaluita in neastampar, am cunoscut bucuria tainica a gandurilor schimbate intr-ascuns, am cunoscut fericirea pe care am gustat-o in vis, fara sa o numesc am primit-o zambind, te-am cunoscut pe tine, cu incetul, fiecare zi mi te-a dezvaluit intreg si minunat, fiecare zi traita a incercat sa smulga o sclipire de dragoste din ochii tai, un cuvant, un zambet, o mangaiere... multa vreme am visat, intinsa pe iarba verde, in timp ce razele soarelui imi incalzeau pielea expusa, locul unde am depanat cu tine de-atatea ori firul gandurilor.

Ai fost ca o putere de neinlaturat, te-ai amestecat peste tot, in tot ce-am trait, in tot ce-am spus, ai fost in fiecare clipa din Vara mea si eu n-am putut trai aceasta Vara fara sa ma gandesc la TINE. Ai fost "aici cu mine", nedespartit, ai fost in fiecare zi in bucuriile mele, in tulburarile mele, in toate trairile mele, in tot ce era frumos sau urat, tot ce-mi putea trezi o bucurie sau o tristete in suflet ma apropia de TINE...

I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of.
And I wish to you, joy and happiness.
But above all this, I wish you love.


Mi-e dor...
 Am vrut sa urlu asta lumii intregi, sa opresc oamenii pe strada si sa le spun... dar "Legea Suprema" dintre noi este "Tacere Totala"...

Bittersweet memories
that is all I'm taking with me.


Ceea ce nu ai, nu poti nici pierde?....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu