vineri, 27 august 2010

EA... sau eu defapt?

 Tapinarii - Pentru Voi


Te poate foarte bine incremeni sau dezgheta la fel de total si sa te invaluie cu atata intelegere si simtire, ca si ochii aceia frumosi pe care ii detine. Ea e balsam pentru locurile dureroase, pentru gandurile sacaietoare, pentru amintirile triste. Ea e singura persoana langa care pot lasa la o parte trecutul cumplit, sa uit un prezent odios si sa nu insist asupra unui viitor nesigur. Ea alina, odihneste si reconforteaza.
E o dusca mare de apa rece pentru cineva mort de sete. Foarte reconfortanta... odata ce ai apucat sa gusti, nu te mai poti satura.

Din fata maleabila, usor de convins, oarecum retrasa si la adapostul unei vieti privilegiate, se transformase intr-o femeie increzatoare in puterile ei, competenta si eficace.
E cea mai fascinanta femeie pe care am cunoscut-o vreodata. Feminina si totusi, puternica. Incapatanata, dar plina de tact. Cu infatisarea de doamna, dar sexy. Exasperanta si splendida, poate sa ma innebuneasca si sa ma excite mai mult decat a facut-o vreo femeie vreodata.
Are darul ca prin prezenta ei sa lumineze un loc, si prin ras sa faca o zi de sarbatoare din una obisnuita.

Nu mai cunoscusem nici o femeie care sa dea dovoada de tarie si de delicatete in egala masura. Desi are frumusetea si vitalitatea varstei ei, sufletul este cel al unei femei mult mai mature.
Ca eu o descoperisem si izbutisem sa fac din ea un prieten, era mai mult decat visasem vreodata.
Nici nu ma gandeam.... nici nu mai trebuia sa am pretentia la miracole suplimentare!

Desi niciodata nu simtisem lipsa tovarasiei unei femei, acum ma gandesc ca e ceva sa vin in fiecare seara acasa la aceeasi femeie. E mult mai relaxant decat intalnirile. Conversatia curge de la sine si nu e un talent care trebuie exersat in permanenta.
Cand iesim in societate nu trebuie sa ma intreb daca "partenera" mea are sa vina imbracata adecvat momentului, pentru ca ea o face intotdeauna. Nu face niciodata o miscare gresita. Stie sa spuna mereu ce trebuie in orice situatie.

E langa mine acum, o am in toate felurile care exista... imi apartine... e a mea... dar stiu ca de cum o voi privi ca pe o proprietate, m-am lins pe bot. Am parcurs deja un drum lung; poala dealului cand am facut cunostinta si ne-am starnit interesul reciproc suind mai sus dealul spre simpatie si afectiune pana la cotele inalte ale intimitatii si la creasta suprema care e absoluta comuniune.

E o femeie care stie ce vrea. Nu accepta orice rol care i se ofera - cel putin pentru moment. In prezent isi alege rolurile cu multa grija si daca nu i se potrivesc, nu le joaca.
Uneori am impresia ca vede diferit lucrurile ce ne inconjoara. Isi poate potrivi ceasurile dupa legile timpului, dar ceasul din ea mereu va bate dupa alte legi.
Un lucru stiu sigur, ca in mintea ei, raiul nu e undeva in ceruri, unde ingerii canta la harpa, iar drumurile sunt pavate cu aur. E incapatanata! Ii place sa danseze acolo unde ingerii se tem sa paseasca.
E un dracusor impielitat! Arata ca un inger si vorbeste ca un profesor pedant.

Pazeste-te de femeile cu creier if you can`t handle it because if you can`t handle me at my worst, you don`t deserve me at my best!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu