marți, 12 octombrie 2010

O clipa de intimitate... :)

Il iubesc cinstit si sincer. Imi place sa-mi plimb palma peste formele lui ovale, carnoase, usor slefuite, alunecoase... Inchid ochii, il mangai indelung, uneori aproape uit ca il ating bucata cu bucata. Densitatea lui masiva si in acelasi timp blanda, ascultatoare, ma deruteaza. De fiecare data se lasa stapanit cu o placere perversa, ca un sclav ce-si iubeste stapana in taina. Paloarea lui stinsa, intunecata, brazdata de fibre ondulate mai deschise, mai inchise, ca si forma alungite - ma fascineaza. Curbele, ovalul imi apar ca model al perfectiunii geometrice... ma asez la capul lui, imi desfac bratele si-l imbratisez. Imi apartine, pot sa-l privesc cat vreau, sa ma intorc cand vreau si sa-i netezesc pielea imbietoare. El imi raspunde iubirii cu o mereu egala tandrete, cu aceeasi privire hipnotica, exprimand supunere. L-am indragit din prima zi, imi place silueta lui supla, semeata, masculina, de o nobila masculinitate. Si el m-a indragit, imi face de fiecare data o mica reverenta, imi surade amabil si docil, ma invita mereu la un dulce dialog descoperindu-si, sub miscarile feline ale luminii, intimitatile fermecatoare. Clipa de intimitate dintre mine si el e aceea de seara, cand ma intorc acasa si iti scriu... TIE.

Uite asa... Sâc!... m-am indragostit de biroul din camera mea, simtul posesiunii lucrului s-a transformat intr-un sentiment complex, o iubire secreta, netulburata de nici o opozitie sau viclenie. Nicaieri nu ma simt atat de bine ca in camera mea, atat de libera, rasfatata, impacata, puternica.
O singura conditie se impune - sa fiu singura -
    - Singura cu tine -

Un comentariu:

  1. Cuprinde-l si tine-l mereu cald... Adulmeca-i mirosul de "nou-nout" si saruta-l sa-i lase urme infipte ca-ti apartine.Cu tandrete atinge-l si incet incalzeste-ti palma in plinatatea lui.Iubeste-l pentru ca ii esti stapana.:)

    RăspundețiȘtergere