luni, 23 august 2010

AZI si atat...

Ultimile zile au fost o permanenta lupta impotriva Amintirilor.
Am incercat sa-mi inchid mintea la tot ce "A FOST". Am vrut sa ma afund in probleme noi, intr-o lume noua, dar sunt multe lucruri de care nu poti scapa la comanda. Azi... cand am venit aici si am deschis blogul mi-am dat seama ca nu am sa scap niciodata de amintiri, oricat de mult as trai, si oriunde m-as duce...

Cum as putea???...
Stii si tu ca ideea fericirii este diferita de la om la om si ca fiecare individ o intelege si o doreste intrupata dupa gustul sau ?!...


Pe de cealalta parte, daca ar fi sa ma gandesc la VIITOR ar insemna sa traiesc mereu "Nelinistita"... sa ma intreb despre lucruri ce nu se pot sti.

De ce nu lasam totul in "Seama Soartei"?
Apelam mereu la ganduri care ne produc intotdeauna o "senzatie de amaraciune".
Prin urmare, am decis: nu ma mai gandesc! Nu vreau sa distrug bucuria de azi, cu gandul la ziua de maine.
Incerc sa evit tot ce-i suparator.
Nu vreau sa ma sinchisesc, las totul in voia soartei...
De ce sa-mi provoc singura o indispozitie?
Cand totul nu-i decat o inchipuire. Si daca o fi sa se intample, cu atat mai mult nu vreau sa stiu de nimic.

AZI... las meditatia, las soarta sa lucreze pe contul ei propriu, eu incerc sa o sprijin, cel mult.
Maine o sa devina doar Azi.
Asta trebuie sa o avem intotdeauna inaintea ochilor.


As vrea sa.......... doar atat... nu stiu ce-ar fi, dar... pana atunci...... I can`t breathe easy!

Un comentariu:

  1. Imi place cum scrii, te-as putea numi un inger al scrisului... si sincer mi-ai dat o idee cu "breathe"...so, I have a quote for you: "Angels are all around us, all the time, in the very air we breathe."

    RăspundețiȘtergere