sâmbătă, 7 august 2010

Ce-mi place si ce nu-mi place :)

Imi place proverbul: prietenii la nevoie se cunosc, dar nu-mi place alt proverb: prost sa fii si noroc sa ai!
Tie?
Nu-mi place periajul si ipocrizia... dar imi place sa zambesc mereu.
Tie?
Nu-mi plac cutitele care nu taie (mai ales in restaurante) si... nu-mi plac oamenii care au doua fete, nu-mi plac oamenii opaci, nu-mi plac idiotii si cei care trag concluzii fara sa se gandeasca, dar imi plac acei oameni care de 7 ori masoara si odata taie - CU INDRAZNEALA.
Ai putere?
Imi place sa iubesc, dar nu-mi plac inimile sfaramate in mii de bucatele. Ma feresc sa cad victima 'vampirilor' emotionali...
Imi place viata... dar nu imi place societatea care te obliga sa traiesti dupa alte reguli...
Imi place sa privesc rasaritul soarelui, dar nu-mi place sa ma trezesc de dimineata, imi plac apusurile, dar nu-mi place sa fiu in casa seara devreme. Urasc sa mi se spuna: "La ora 22:00 FIX esti in casa!".
Imi plac orele tarzii, in care lumina e tulbure si ochii refuza sa se-nchida pentru ca mai au de vazut unduiri de stele.
Nu-mi plac toate APUSURILE de soare, dar ma bucur cand vad culorile din rasarit... iubesc ploaia, arsita, ninsoarea, pe toate le indragesc cand toate la timpul lor revin.
Imi place cand E cald si nu-mi place cand MI-e cald.
Imi place ploaia, dar nu-mi place vantul puternic.
Ador ploaia de vara pe marile bulevarde...
Imi plac parcurile ingrijite, dar nu-mi plac gardurile care imprejmuiesc toate parcurile.
Dar tie?
Ascult cum ploaia imi bate-n geam, cum vantul canta, aud un tunet din cer aruncat pe UN pamant ce-i gata sa se duca. Imi plac toate si imi doresc multi ani de acum incolo... sunt si eu OM si vreau sa traiesc! De azi, ma bucur!
Imi plac adevarurile simple, insa nu-mi place cand rostite... DOR.
Nu suport durerea, pentru ca, nu-mi place sa ma urc pe pereti!
Imi place Craciunul. Imi place predica tinuta de preoti, dar nu-mi place predica tinuta de tata... nu-mi place cand gresesc si pierd ceea ce puteam avea.
Imi place cum se schimba peisajele in goana trenului, dar nu-mi plac garile murdare si cozile la caseria de bilete... imi plac cozile la cinematografe.
Imi plac drumurile lungi, dar detest rascrucea.
Tu?
Imi plac oamenii pozitivi. Imi plac camasutele albe si imi place sa dorm goala in asternut de matase.
Imi place de tine cand razi, imi place de noi impreuna. Imi place Parisul. Imi place Londra cand nu ploua. Si cand ploua...
Imi place cum arata marea cand ploua vara... imi place o data, imi place a doua oara. Nu-mi plac oamenii isterici.
Nu-mi dau seama ce se intampla, dar nu-mi place sa-mi fac piercing in spranceana sau ... :))
NU vreau sa-mi fac! Si gata!

Nu-mi dau seama ce se intampla, dar imi place de tine...
Imi place ca am spus ce-mi place si nu-mi place daca va veni ziua in care n-o sa mai spun: "CE-MI PLACE"

Nu-mi place sa citesc o carte care nu-mi place (cum de ghicesc profii cu atata usurinta cartile care nu ne plac?)
Nu-mi plac specimenele de oameni care nici macar nu stie sa "vorbeste romaneste", dar "e smechereste" rau de tot .
Prefer o carte in locul "tembelizorului", o muzica in surdina, o sueta la o cana de ceai in locul destrabalarii intr-un club de mitocani, mersul pe jos in locul masinii (pe distante sub 5 km) si imi place sa pot iubi, nu sa urasc...
Nu-mi place sa conjug verbul "A IUBI" la trecut, nici sa ma prefac ca nimic nu a fost sau nu va fi...
 Nu-mi place ideea ca trebuie sa existe lucruri care sa nu-mi placa... e neplacut sa faci lucruri care nu-ti plac... dar se spune ca placerea vine mancand, so... ma duc sa mananc.
Era sa uit - imi place ciocolata, dar nu-mi place efectul ei (ingrasa)
La urma-urmei, sunt un om normal?!

2 comentarii: